שמלות כלה בצפון

16-11-2017

מדינת ישראל היא לא גדולה במיוחד, ובכל זאת היא מחולקת לאזורים. נראה שאפשר למצוא בצפון אוצרות והפתעות שלא ידעת עליהם. מציאת שמלות כלה בצפון היא משימה פשוטה אם יודעים לאן לפנות. כמה מגדולי המעצבים החליטו לקבוע את מושבם דווקא בפריפריה הצפונית. שלומי מטר הבעלים של סטודיו FAIRYTALE הוא אחד מהם. המעצב מציע עיצוב שיער ברמה בין לאומית כולל איפור אשר ישלים את ההופעה המדהימה באירוע שלך. ברשותו גם קולקציית שמלות מרהיבה שכל אחת תוכל לגלות בה את השמלה המתאימה.

שמלות כלה בצפון – לא צריך להרחיק לכת

את השמלה המיוחדת שלך זו שאת כבר יודעת בדיוק איך היא נראית תוכלי למצוא באזור הצפון. בכל סלון כלה שמכבד את עצמו ימתינו לך מעצב/ת אשר ידעו להתאים לך את השמלה שיושבת עליך בול וגם עונה על כל הדרישות שלך גדולות כקטנות. תפקידו של המעצב הוא לברוא את החלומות שחלמת במשך שנים רבות, והוא לא ינוח לפני שיגיע לתוצאה שתשביע את רצונך. שמלות כלה בצפון גם ניחנות בקסם מיוחד אשר לא מתקיים באזורים אחרים. אולי זה משהו באווירה הכללית, השקט והשלווה הצפונית.

  • את הפגישה בסטודיו מומלץ לקבוע בשעות שהכי נוחות לך. בחירת שמלה אמורה להיעשות בנחת וללא הפרעות. אם את טיפוס של צהריים, תכווני לשם.
  • כדאי להגיע לסטודיו בליווי חברות מפרגנות שיהפכו את היום לחוויה אפילו יותר שמחה ממה שהיא.
  • אם משהו לא נראה לך כבר בהתחלה כדאי לנסות להבין מה הגורם ואולי לנסות לחפש הלאה. חשוב שהאווירה תהיה נכונה ומתאימה לך ללא אי נעימויות.
  • אפשר לראות קולקציות כבר באתרים השונים אבל יש לזכור שרק כשתמדדי את השמלה תדעי באמת אם היא מתאימה לך.
  • ביום המדידות את לא נוהגת ולא עושה שום דבר שלא קשור בשמלה. הצטיידי בחברה שתיקח אותך ותחזיר אותך הביתה.

חופה של כוכבים

אמנם חופה היא יריעת בד אשר מחובר בארבע קצותיו אל מוטות, אך את הטקס ניתן לחגוג בכל מקום. אפילו תחת השמיים, וגני אירועים רבים אכן מציעים את האופציה הזו. הכול תלוי ברצון שלך ובמוטיבציה להגשים את החלום.

שמלות כלה בצפון

    קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים
    Call
    Mail