שמלות כלה בעיצוב ותפירה אישית

16-11-2017

אין שמלה שנמכרת יותר משמלת כלה איכותית. שמלות כלה נחשבות לשמלות בין לאומיות במובנים רבים, מכיוון שכל כלה כמעט הנכנסת בברית הנישואין לובשת אותה. אז כאשר היום המאושר ביותר בחייך מגיע, אין סיבה שלא תיראי טוב. בזכות הסטודיו FAIRYTALE המנוהל על ידי שלומי מטר, תוכלי ליהנות ממבחר מקורי של שמלות יפות ואיכותיות, לבחור שמלה מעוצבת לכלה שמלווה אותך והעיקר – להדהים את כולן בהופעה מרשימה.

שמלות כלה ותרומתן לאירוע הגדול

את עוסקת במדידת שמלת הכלה שלך במשך ימים רבים. הקולגות בעבודה אינם מצליחים להבין מדוע את יוצאת בכל פעם מוקדם יותר מהעבודה במטרה למדוד את השמלה, ואת בעצמך לא תמיד מצליחה להסביר להם מדוע השמלה כל כך חשובה לך. אז אלה כמה נקודות למחשבה שיעזרו לך להבין את חשיבותה של השמלה הלבנה שלך:

  • סמל האירוע – בחתונה אין זה נדיר שכל האורחים מחפשים את הכלה ואת שמלתה הלבנה והמרשרשת. השמלה הלבנה הפכה לקמע של אירוע החתונה, אולי גם לא מעט בזכות הסרטים האמריקניים החודרים אל כל תרבות כמעט. ועדיין, אם את רוצה להיות מסמר הערב בחתונה שלך, את מוכרחה להשקיע בשמלה הלבנה.
  • תחושה אחרת – במובן מסוים, שמלות כלה הפכו למדים. אם את עובדת כדיילת בחברת התעופה, יהיה עלייך ללבוש מדים מגוהצים ומאורגנים. גם השמלה הלבנה היא סוג של מדים. אבל בחתונה שלך, היום שבו השמיים הם הגבול, תוכלי לעשות ככל העולה על דעתך במדים שלך. וזה אומר גם לפרוץ את הגבולות הסטנדרטיים ולהופיע בשמלת כלה מקורית ומרשימה.
  • לבלוט – החתונה היא האירוע שלך ובו את צריכה לבלוט. משום כך, חשוב להשקיע בשמלה ולהיראות במיטבך.

לא רק בלבן

שמלות כלה לבנות הן עניין של תרבות, ולא בכל מקום לובשת הכלה בהכרח שמלה לבנה. בבולגריה משלבת הכלה אדום בשמלתה הלבנה, באינדונזיה הצבע של השמלה עשוי להשתנות – אך הוא כולל עיטורים רבים, בהודו נוהגת הכלה ללבוש אדום ובניגריה בוחרת המתחתנת בצבעים בהירים ועם זאת בולטים. גם בישראל ישנן נשים שאוהבות לשבור את השגרה ולבחור לשמלת הכלה שלהן צבע אחר המתאים יותר לאופיין.

שמלות כלה בעיצוב ותפירה אישית

    קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים
    Call
    Mail