שמלות כלה בחיפה

16-11-2017

חתונה היא החלום הגדול של כל אישה כמעט. כבר בילדות מתחילות הילדות להתכונן ליום הגדול שבו הן יצעדו אל החופה עם בחיר לבן. הטקס המרגש שכולל מספר אלמנטים ידועים כמו קייטרינג, מוזמנים וסידורי פרחים מתנקז בסופו של דבר לדבר החשוב ביותר – שמלת הכלה. שמלות כלה בחיפה  הן דבר שניתן לגלות עם קצת מאמץ, וגם למצוא את השוות ביותר. שלומי מטר בעל סטודיו FAIRYTALE מציע עיצוב תסרוקות קלאסי ומרהיב במגוון סגנונות, אשר ישלים את החסר לכל שמלת כלה

שמלות כלה בחיפה – תקציב

לפני שאת מגיעה אל סלון הכלות את בוודאי יודעת מה מגבלת התקציב שלך. מובן שזה מעט מעיק והיית רוצה להופיע באירוע הכי גדול שלך עם השמלה הכי מפוארת שיש. אל חשש, גם בתקציב נמוך יחסית ניתן לגלות שמלות כלה בחיפה שהן נפלאות ומיוחדות. חלקן וינטג' קלאסי וחלקן שמלות מודרניות נהדרות בתקציב סביר:

  • שמלות וינטאג' מקוריות ואמתיות קצת קשה למצוא מכיוון שהן אמורות להישמר בתנאים מסוימים כך שיחזיקו מעמד זמן רב. אך שמלה כזו תהפוך אותך ללא ספק לכוכבת האירוע כמו שאת אמורה להיות.
  • ישנן חנויות אאוטלט שמוכרות שמלות במצב מצוין ונמכרות במחירים שפויים. מומלץ לבדוק ולמדוד, לעיתים מדובר בשמלות מהשנה החולפת.
  • השמלה הינה הפריט המרכזי, אך כמובן שיש לשלב אותה עם תסרוקת מתאימה, עיצוב שיערו איפור מקצועי אשר יביא אותך לשיא ההופעה שלך.
  • מומלץ לשכור שמלה לערב האירוע ולא לקנות שמלה שתישאר בארון. מתחתנים רק פעם אחת, אל תשכחי.
  • גם היום שולט הצבע הלבן בשלמות כלה, אבל כדאי לשמור על ראש פתוח ולבדוק גם אופציות לצבעים אחרים שישתלבו.
  • חשוב למדוד את השמלה ולוודא שהיא נוחה. אמנם המראה החיצוני הוא חשוב מאוד אבל אל תתפשרי על הנוחות גם אם זה אומר להגיע לעוד מדידה או תיקון. בסוף זה ישתלם.

אתן מוזמנות להגיע ולהתרשם משמלות כלה בחיפה של שלומי מטר

כלות רבות נוהגות להחליף שמלה במהלך האירוע ולמשהו יותר נוח שאפשר לרקוד אתו ולהסתובב בין האורחים. השמלה הנוספת לא חייבת להיות רשמית  ומומלץ שתהיה הרבה יותר נוחה. גם מהעקבים כדאי להשתחרר אחרי הטקס. העיקר לוודא שיצאו תמונות שוות שיהיה אפשר להשוויץ.

שמלות כלה בחיפה של שלומי מטר

 

כבר לאחר הצעת הנישואין המרגשת והעברת הבשורה המשמחת לכל החברים והמשפחה, יהיה עליכם להתחיל ולהתכונן ליום המאושר והחגיגי. כך שבמידה וגם אתן מחפשות אחר שמלות כלה בחיפה, הרי שפניה אל סלון הכלות פריטייל, תהיה זו אשר תסייע גם לכן למצוא את השמלה המושלמת ליום המושלם. נטלי מטר הינה המעצבת הראשית בסלון הכלות פריטייל, היא שואבת את השראתה מכל העולמות ומיישמת טעימה מהן בכל שמלה אותה יוצרת. פנו אל הסלון כבר היום והבטיחו לעצמכן את השמלה המיוחדת מכל שתתאר את כל מה שתרצו להגשים ביום הנישואין שלכן.

בוחרים שמלות כלה בחיפה

שמלות כלה בחיפה מציעות לכלות רבות לעתיד ליהנות ממבחר מגוון ועשיר בסגנונות שונים. כל שיהיה עליכן לעשות זה לבחור את השמלה הנכונה אשר תלווה אתכן ביום המאושר שבחייכן.

בחירתה של שמלת הכלה המושלמת אינה חייבת להיות מורכבת ומתישה במיוחד. בעת פניה אל סלון הכלות הנכון, תוכלו לעיין בין מגוון עצום של שמלות כלה בסגנונות שונים ובהתאמה אישית להעדפות ולצרכים שלכן.

חשוב לציין כי בעת פנייה אל סלון כלות מקצועי ומנוסה, הרי שאתם בוחרים ברמת גימור גבוהה, דיוק בתפירה ועיצוב ללא פשרות שמבליט ומחטב את הגוף  בצורה הנעימה והנוחה ביותר. כך שבין אם את מעוניינת בשמלה בעלת עיצוב קלאסי או מודרני, ובין אם שמלה צנועה או מפוארת קורצת לך, הרי שהמענה המושלם לכל צורך שלך ממתין ממש כאן.

שמלות כלה בחיפה – השמלה המושלמת מחכה רק לך

סלון הכלות Fairytale, מזמין אתכם לבחור את השמלה המושלמת בעבור היום המיוחד שלך. זו בה תוכלי לרקוד במשך כל הלילה בנוחות, זו שתצטלם בצורה המדויקת ותיצור מזכרות בלתי נשכחות ומיוחדות במיוחד, וזו אשר תגרום לכל אחד ואחת מהנוכחים לבהות בתדהמה בפלא המושלם אותו בחרת בעצמך. נשמח לעמוד לשירותך ולסייע במציאת השמלה המושלמת בעבורך, וכמובן, לבצע כל שינוי הנחוץ לשם התאמה של השמלה בצורה מדויקת אליך ולטעמך האישי.

במידה ואת מחפשת אחר סלון הכלות באזור קריית חיים, קריית מוצקין, קריית ביאליק, קריית ים ואפילו קריית אתא, הרי שסלון פריסטייל יהיה הכתובת הנכונה בעבורך!

כיום עומדות לבחירתכן שמלות כלה בצפון אשר יגרמו ליום החתונה שלכן להרגיש כמו סיפור אגדה בלתי נשכח. סלון הכלות Fairytale מזמין אתכן לבחור את השמלה המושלמת אשר תהיה נעימה על הגוף, תחמיא לכל האזורים האהובים עליכן ותסתיר את כלו שאתם לא מעוניינות להדגיש. לרשותכן יעמוד צוות מקצועי ומנוסה אשר יובל על ידי נטלי מטר, המעצבת הראשית של סלון הכלות פריטייל.

שמלות כלה בצפון

שמלות כלה בצפון – אינספור עיצובים שעומדים לבחירתכן

סלונים המעמידים לבחירתכם שמלות כלה בצפון יהיו אלו אשר יעשו את כל האפשרי על מנת לסייע לכל אחת ואחת מכן לאתר או ליצור את השמלה המושלמת ליום החתונה החגיגי שלכן. לבחירתכן יעמוד מגוון רחב של סגנונות עיצוב מרשימים אשר יתאימו ללא ספק לטעם האישי שלכן. בין העיצובים האהובים ביותר תוכלו לבחור גם בסגנונות הבאים:

  • שמלות כלה קלאסיות – שמלות אלו יהיו לרוב נקיות ואלגנטיות אשר לא כוללות קישוטים מוגזמים או שרוולים מנופחים. הגזרות בסגנון זה יהיו לרוב A ויימשכו עד לקו הרצפה. המראה הכללי של שמלות אלו משדר ניחוחות וחיטוב אשר משתנים משמלה לשמלה ומעיצוב לעיצוב. 
  • שמלות כלה וינטאג' – שמלות כלה אלו מתאפיינות בגזרות מעשורים קודמים אשר חוזרות לאופנה. שמלות וינטאג' מאפשרות לנו להציץ לעבר מבלי להתפשר על איכות והמראה הבדים האיכותיים המודרניים.
  • שמלות כלה צנועות – השמלות הללו מהוות מעין שילוב שבין הגזרה הקלאסית יותר לבין מראה סגור. השמלות הללו מתאימות הן לכלות השומרות מסורת והן לנשים חילוניות אשר מעוניינות במראה מעט צנוע יותר במהלך טקס הנישואין, זאת כמובן מבלי להתפשר על העיטורים השונים בהם אתן מעוניינות, בין אם מדובר על שרוולי תחרה עדינים או תוספת של פנינים.

איכות ללא פשרות

בחירתה בשירותיו של סלון הכלות פריטייל תאפשר לכל אחת למצוא את השמלה המושלמת שפשוט תגרום לה להרגיש מלכותית ומרשימה ביום המיוחד שלה. במידה ואתן מחפשות אחר סלון הכלות באזור קריית חיים, קריית מוצקין, קריית ביאליק, קריית ים ואפילו קריית אתא, הנכן מוזמנות ליצור קשר עם סלון פריטייל ואנו נעמוד לשירותכן בכל בקשה ושאלה.

 

    קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים
    Call
    Mail