סלון כלות במרכז

16-11-2017

מתחתנת בקרוב? מגיע לך מזל טוב! אם כבר התחלת לחפש לעצמך שמלה, כדאי שתקפצי אל סלון כלות במרכז, הלוא הוא הסטודיו FAIRYTALE המנוהל על ידי שלומי מטר אשר נותן את הנשמה ובוחר את הבדים המיוחדים והתחרות היפות ביותר כי חשוב לו שכל כלה תהיה מיוחדת מכולם ביום כלולותיה. זהו סטודיו שכולו אגדה, ובו תוכלי למצוא לך שמלת כלה משגעת, בדיוק כמוך. הצוות המקצועי ילווה אותך לאורך כל הדרך, החל בבחירת הסגנון והעיצוב של השמלה ודרך התאמת השמלה למידותייך.

איך לבחור סלון כלות במרכז ולצאת מרוצה

מלבד כל ההכנות הנלוות לחתונה הכוללות בחירת צלם, עריכת רשימה של כל האורחים ובחירת השירים שישמיע התקליטן, עלייך לדאוג גם לעצמך, כלומר לשמלת הכלה שלך. כי ביום החתונה את רוצה להיראות במיטבך. אלה כמה טיפים שיעזרו לך לבחור סלון כלות במרכז וליהנות מהתוצאה במשך ערב שלם:

  • להתרשם מתיק העבודות – סלון הכלות צריך להתאים לטעמך האישי לא רק מבחינת סגנון העיצוב של השמלה, אלא מבחינת גורמים אחרים כמו התסרוקת שלך והאיפור. משום כך, כדאי להיכנס לאתר האינטרנט ולבדוק את תיק העבודות של סלון הכלות. האם השמלות המוצגות בו מדברות אלייך? האם את מתחברת לתסרוקות המעוצבות?
  • אין טוב ממראה עיניים – היית בחתונה של חברתך הטובה ונדהמת מהשמלה? אם את עומדת להתחתן בקרוב, זה הזמן לבקש ממנה את מספר הטלפון של סלון הכלות שבו היא הייתה. כך תוכלי להבטיח לעצמך איכות ממקור אמין.
  • להתנסות בעצמך – השמלה בקטלוג אמנם נראית טוב, אבל האם היא באמת מתאימה לך? בסלון כלות פריטייל האיכותי תוכלי למדוד פיזית את השמלה ולראות אם היא מחמיאה לך, או שמא כדאי לך לחפש סלון כלות המציע סגנון מעט אחר.

על כלות ומנהגים

בישראל מעדיפות הכלות ללבוש שמלה לבנה בחתונה, אבל אם נפשפש קצת בתרבויות העולם, נגלה מנהגים מרתקים הקשורים בשמלת הכלה. בטורקיה, לדוגמה, נוהגים לקשור למותניה של הכלה סרט אדום. הסרט מסמל תום, אושר וגם מזל. בפקיסטן הכלה אינה מתחתנת בלבן. היא יכולה לבחור בין שמלה בצבע ורוד, סגול או אדום כהה בעודה עונדת על ראשה זרים העשויים מחרוזים. כמו כן, בפרו נוהגת הכלה ללבוש שמלת שכבות מרשימה בצבעי אדום ושחור.

סלון כלות במרכז

    קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים
    Call
    Mail