החלקה יפנית יוקו סיסטם

09-11-2017

יוקו סיסטם – דמייני את עצמך קמה כל בוקר והשיער נראה במיטבו…

מתי טיפלת בשיערך בצורה נאותה לאחרונה? … השיער יבש? …זקוקה לשינוי? …

רוב הנשים תופסות את מראה שיערן כמובן מאליו ולא משקיעות ויותר מזה אף פוגמות בו במודע או בחוסר מודעות וחוסר וידע ועל כן זוהי השגיאה הבסיסית וכל כך נפוצה כשחושבים כך.

טיפוח שיער אינו עניין של מה בכך ודורש התעסקות יום יומית בסידור,ברכישת מוצרים נכונים ועוד המון פרמטרים שאנו מעדיפים לשכוח ומאחר ואנו הנשים לעשות משהו נכון בשיערינו אנו מבקשות לדעת אילו דברים נכונים ניתן לעשות עבור השיער שלנו למראה הנכון וכמו כן רובינו רוצות שתכשירי הטיפוח שלנו יעשו את העבודה.

יוקו סיסטם הינה החברה הראשונה מסוגה בעולם שפיתחה את נושא שיקום השיער ומזמינה אותנו להבין את התשוקה לשינוי מהותי ותרבות שורשית למקצוענות ידע ויופי.

יוקו סיסטם הינה מערכת היוצרת חיבור חזק ומדהים בין עיצוב שיער להחלקת השיער ושני העולמות האלו שואבים השראה זה מזה כך שבדומה ליצירת אריג עשיר ביופיו עד לקבלת תוצאות מושלמות כאשר כל האלמנטים של נושא הטיפוח והמודעות העצמית של הלקוחה דורש מחוייבות אישית מצד הלקוחה להמשך טיפוח נכון בכדי לקבל את המראה המושלם לטווח הארוך,וכאשר חברת  יוקו סיסטם הוצגה בשוק חוללה מהפיכה בשוק עיצוב השיער והיופי ומאז הכל היסטוריה והיסטריה.

יוקו סיסטם-הינה חברה חובקת עולם בנושא החלקות שיער ושיקום  באמצעות טכנולוגייה בלעדית הרשומה כפטנט בלעדי ומסייעת להחלקת השיער בצורה מושלמת תוך חיזוק השיער באופן חיוני לתכנון הזמנים בצורה נכונה ומחושבת תוך שהמרכיבים החשובים והחיוניים לשיער עוטפים ותומכים את מבנה השיער הפנימי ומעניקים לשיער את הפורמולה המבוקשת ללחות מקסימלית ולמראה מושלם וחלק.

חברת יוקו סיסטם מאפשרת לבעלי מקצוע להיכנס לעולם של עיצוב יצירתי ונכון מקצועית ולכן חשוב מאוד שאנו נשתמש בכלים הנכונים וידע שרכשנו עם השנים על מנת לאמץ ולהעצים לביצועים אופטימליים מקצועית בתחום החלקות השיער ולחדשנות טכנולוגית,השראה אמנותית,והתאמה אישית.

אבחון מקצועי:

 כמו כן יוקו סיסטם מבטיחה את הדיוק ליופי השיער ולתוצאה המבוקשת כשמבצעים את האבחון הנכון כך שיוקו סיסטם מציעה שירותים של בריאות השיערה בצורה יוצאת דופן ומתמקדת ביצירת רגעים וימים מיוחדים עבור כל אישה עם טקסטורות של שיער שכל אישה חולמת וכך ממשיכה לשפר את שירותיה על ידי התאמת את כל שאר מוצרי הטיפוח מסביב אישית כטיפוח אישי של הלקוחה.

  • החלקת הכסף – החלקה מרוכזת המיועדת לשיער טיבעי,חזק,עבה,מתנגד, ואגרסיבי ומועשר בקולגן  משי חלבונים וקרטין לפתיחת הקשרים בתוך מבנה השיער הפנימי ושיחזור השיער תוך כדי החדרת החומר בתהליך הגיהוץ למראה החלק והנכון הבריא ביותר עבור שיערך.
  • החלקת זהב – החלקה במינון נמוך של חוזק המיועדת לשיער פגום,יבש,צבוע,עדין,ולמראה הבטוח והטיבעי לסוגי שיער קשים ובעייתיים תוך החדרת חומרי הטיפוח לקשקשת הפגומה ולשיקום הנכון של מבנה השיערה מבפנים כלפי חוץ. 

השינוי הפנימי העמוק:

טכנולוגייה יפנית מיוחדת עם נוסחאות חדשניות וחומרים פעילים ומעניקה תוכנית מהפכנית בסטנדרטים הגבוהים ביותר לתוך ליבת השיער לשינוי האמיתי על פי הצרכים והרצונות של הלקוחה בפורמטים שרק יוקו מציעה ונוסחאות פורצי דרך בשיקום ואיכות שיער לאפקט מתמשך ותחכום מראה שיער. 

כשאני רואה כל יום את החיוך הנפלא של כל כך הרבה נשים המיישמות את ההחלקה היפנית באמצעות השיטות הנכונות שאני מעביר על שיערן אני מרגיש את הסיפוק העצום והכפול באופן יום יומי להן ולעצמי.

ככימאי ואחד החלוצים  בתחום החלקת השיער יוקו סיסטם אנו משתמשים במיטב חומרי הטיפוח האיכותיים ביותר כך שאני יכול להעיד שלא ניתקלתי בפורמולה כל כך הרמונית וידידותית לשיער משוכללת על כל מרכיביה,המבטיחים שיער נכון למראה וטיפוח אפקטיבי בנוסף לברק הייחודי המתקבל.

אנו נותנים מענה ללקוחות מכל רחבי הארץ לטיפולי שיער ותיקוני שיער לאחר טיפול לא נאות במהלך השנים ובעזרת הטיפול היפני אנו מגיעים לתוצאה הנכונה שהיא :מוצר מנצח שאין לו מתחרים.

מניסיוני הרב היום יומי בנושא החלקות שיער יוקו סיסטם מכילה את כל מרכיבי הטיפוח הקיימים בחומר הפעיל עוזרים תוך כדי תהליך ההחלקה ותוך כדי שמירה על הלחות המוחדרת לשיער וטכנולוגית הגנה של כל כך הרבה מרכיבי הטיפוח של יוקו  בתהליך העבודה השוטף תורמים ליצירת מראה חיצוני מרענן וכך אנו מגבירים את הבריאות הכללית של השיער.

 החלקת יוקו סיסטם הינה מערכת מסועפת ומורכבת של ידע אדיר ולכן הינני חוקר תהליכים ודרכים תוך כדי פיתוח שיטות חדשניות ופורצות דרך ולהביא לשינויים חדשים ולדרכים בטוחות לנשים החוששות משינויים ולשביעות רצון הלקוחות.

אשמח לייעץ ולענות על שאלות.

בברכה.

שלומי מטר-מרכז האומנות החלקה יפנית תוספות והארכת שיער

קרן היסוד68 קרית ביאליק

    קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים
    Call
    Mail