סלון כלות בצפון

16-11-2017

חיפה היא עיר שמחולקת לכמה אזורים עיקריים. יש את אזור הנמל שחולש על העיר תחתית, הדר השכונה הסואנת ברוב שעות היממה ויש את הכרמל אשר הנוף שנשקף ממנו מדהים כל פעם מחדש. סלון כלות בצפון יש בו כמה יתרונות משמעותיים. אחד מהם הוא האפשרות לבצע את הצילומים לפני החתונה בנופים המדהימים הללו. שלומי מטר מבעלי סטודיו FAIRYTALE הינו אומן תסרוקות ואיפור ובנוסף מציע קולקציה מרהיבה של שמלות כלה.

סלון כלות בצפון – שינויי מזג האוויר

רב החתונות מתקיימות בעונת החתונות קרי הקיץ. עונה זו ידועה בישראל בחום ובלחות שלה. להתחתן ב-65% לחות זה, איך לומר, לא משהו מומלץ. סלון כלות בצפון נמצא הצפון מה שהופך אותו לאטרקטיבי ביותר בעונת הקיץ.

  • את כל הפעולות הנדרשות כגון איפור, תסרוקות ושמלה מבצעים באווירה נעימה וצפונית ללא חשש מנזילת איפור או פגיעה בעיצוב השיער עקב לחות.
  • התמונות שלפני האירוע חשובות כמעט כמו אלו שבאירוע. בצפון אתם תצטלמו גם על רקע נופים מהממים ומקוריים וגם במזג אוויר נוח וידידותי.
  • עננים הם רקע טוב לצילומים, תשאלו כל צלם. בצפון הסיכוי לעננות הינה גבוהה וכך התמונות שלכם לא יצאו מבריקות כי אם מעודנות וקלאסיות.
  • הצפון הוא גם פחות עמוס מבחינה תחבורתית, כך תוכלו להקל על האורחים הרבים שהזמנתם לאירוע שלכם.

לתפוס תאריך מיוחד

זוגות רבים אוהבים לחפש תאריך מיוחד להתחתן בו. משהו כזה שמגלגל על הלשון, שנראה טוב על ההזמנה שלכם, שחוזר פעם בעשר שנים. זה יכול להיות מספרים שחוזרים על עצמם, או אולי להתחתן בדיוק בתאריך שבו נפגשתם לראשונה. אפשר גם ללכת על התאריך העברי אם כי זה פחות נוח. מומלץ לבדוק מראש שבתאריך המבוקש לא מתקיימת ליגת האלופות בכדורגל, זה עלול לגרום לחלק ניכר מהמוזמנים (בעיקר הגברי) שלא להשתתף באירוע שלכם. וזה גם לא פייר כלפי החתן. בסופו של דבר תאריך החתונה הוא זה שיופיע בכל המסמכים הרלוונטיים, ובעיקר על ההזמנות לאירוע. לכן כדאי לבדוק עם בית הדפוס לפני שהוא משחרר את ההדפסה, שלא נפלה כל טעות, בעיקר בתאריך.

סלון כלות בצפון של שלומי מטר

    קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים
    Call
    Mail